Ve spolupráci s CK WISNAR, pořadatelem jediného zájezdu na největší závod světa, jsme pro Vás připravili zcela ojedinělou akci
Kupuj modely a jeď s námi zdarma
na největší závod světa 24 hodin Le Mans.
Pravidla akce: A doporučuji dlouho nečekat Paříž bývá v tomto termínu rychle vyprodaná.
1) Každý maloobchodní zákazník, který v období od 1. března 2007 do 30. dubna 2007 nakoupí modely jakýchkoliv závodních automobilů, jakékoliv značky a měřítka za více než 30.000 Kč s DPH (slovy třicettisíc korun českých) obdrží od firmy Ivo Borský – BOALLGET poukaz na zájezd zdarma do Le Mans s CK WISNAR , trasa „A“ kod 5012 ve dnech 15.6. – 19.6. 2007. vice inf. zde, klikněte
2) Nárok na poukaz se musí prokázat předložením nákupních dokladů potvrzující nákup modelů závodních automobilů od firmy Ivo Borský – BOALLGET, vystavených a plně zaplacených v termínu od 1.3. 2007 – 30.4.2007 a to nejpozději do 3.5. 2007. Po prokázání nároku na poukaz zdarma, obdržíte poukaz, který je nutno uplatnit v CK WISNAR do 10.5.2007. Abyste případně zbytečně neblokovali místa u tohoto jediného zájezdu z České republiky a jako projev vážného zájmu o zájezd bude CK WISNAR vybírána vratná kauce ve výši 1000 Kč, která Vám bude vrácena při nastoupení do autobusu při odjezdu do Paříže. V případě, že nebudete moci odcestovat bude kauce vrácena po odečtení storno poplatků CK WISNAR .
3) Každý ze zákazníků, kteří mají nárok na poukaz zdarma má nárok na přikoupení 1-3 míst na zájezd do Le Mans nebo do Paříže ve stejném termínu se slevou 10% z ceny daného zájezdu u CK WISNAR .
4) Z akce jsou vyloučeni zaměstnanci a rodinní příslušníci firmy Ivo Borský – BOALLGET, CK WISNAR a rovněž obchodní partneři firmy Ivo Borský – BOALLGET a zákazníci nakupující na splátky nebo spotřebitelský úvěr.
A abyste jste mohli jet do Le Mans nebo červnové Paříže všichni, máme pro Vás opravdu mimořádnou nabídku. Každý zákazník firmy Ivo Borský – BOALLGET, co přes naši firmu provede do dne 30.4. 2007 rezervaci na zájezd do Le Mans nebo do Paříže konaný v termínu 15.6. – 19.6.2007 obdrží slevu na zájezd ve výši 10%.
Zájezd na Le Mans každému vřele doporučuji, je to zcela ojedinělý zážitek, který by měl každý příznivce motoristického sportu zažít alespoň jednou za život a kterému se v žádném případě povalovaní před televizí při sledování přenosu nevyrovná. Máte taky jedinečnou příležitost jak ovlivnit své drahé polovičky či přítelkyně, aby Vás pustili, prostě je musíte přesvědčit, že červnová Paříž je ta nejkrásnější Paříž a že ji prostě musí vidět a Vy se obětujete a pojedete s ní. A abych Vás ještě více navnadil mám tady pár fotek z loňských 24 h a autentickou reportáž majitele CK pana Wisnara.
Autobusem do Le Mans 2006 2. ročník
Rok utekl jako voda a my v pátek 16.června 2006 opět vyrazili se zájezdem do Le Mans. První čtyřiadvacetihodinovka začala ráno 16.6.2006., pro řidiče autobusu. Přihlášené jsme nabírali po celé republice, po trase Ostrava, Olomouc, Brno, Praha, Plzeň. Pak se pokračovalo. Očekávali jsme, že se přihlásí více zájemců o závody, ale nakonec nás byla ani ne třetina osazenstva autobusu. Zřejmě Le Mans je pro laiky v ČR málo známé – k jejich škodě. Nebo jsou fandové motorsportu líní ?? Možné to je.
Nepomohla mnoho ani reklama – takoví zákazníci www.svetmodelu.cz měli slevu- no někteří se chytli, jiní ale asi raději sedí u televizoru v bačkorách . A pro jiné je zase lákavější „tunit“ svou káru a pak v kšiltovce a s dunícími reproduktory si myslet, že jsou páni jezdci. Škoda pro všechny takové ! Pány jezdce viděli všichni kdož do Le Mans jeli. Ať s námi, nebo sami !!!
V sobotu ráno jsme byli bez potíží v Paříži, Gare Montparnasse. Přejezd vlakem byl v pohodě, malebným francouzským venkovem jsme se posouvali na západ, kolem Chartres. A pak Le Mans. Autobus nás zavezl až k trati. Po loňské zkušenosti jsme se nehnali k pokladnám; postávali jsme před nimi…. A za chvíli se to vyplatili. Jeden, druhý, třetí překupník (?) se objevili. A tak jsme neplatili 60 euro, ale jen 50,-. (zřejmě měli lístky zdarma nebo slevněné od autoklubu?). A kamarád Milan měl štěstí – jemu lístek nabídnul jeden týpek dokonce za 20 euro ! To se hodí. A Milan si to zasloužil. Měl s sebou malý stan, do kterého jsme si ještě s Míšou a Láďou dávali věci.
Bylo větší vedro než před rokem. Proto jsme šli k oblouku Dunlop a poblíž něho jsme stan rozbili. Odložili jsme tam vše ne zrovna nutně potřebné, zamkli a vyrazili. Nejprve ke stánkům: suvenýry, časopisy, plakáty, modely, presentací firem, vystavené veterány….. je tam toho vždy dost. Nová vesnička byla dobrá, horší bylo, že po terénních úpravách nestačila vyrůst tráva a horko tomu rozhodně nepřidalo. Za rok to bude jistě lepší.
Obešli jsme kolem startovní rovinky, odnesli nákupy do stanu. A pak před 17:00 (letos o hodinu později) jsme čekali pod obloukem Dunlop. Výhled na skrumáž po startu ve třech zatáčkách před Dunlopem byl zajímavý. Audiny nasadily opravdu rychlé tempo. Bylo jasné, že Pescarolům pomůže jen štěstí. Malá firma s malým rozpočtem, ale bojuje statečně. Ostatní jsou v odstupu. Příjemné bylo, že i placky LMP2 letos byly rychlejší. A GT1 ? Astony versus Corvette. Tentokrát na širší frontě díky soukromým týmům. A k tomu letos ne špatný Saleen , pronikavě ječící motor Lamborghini a Ferrari (Perglův MenX si zaslouží uznání). V GT2 pak Panoz směle sekundoval Porschům.
Za světla jsme obešli Esses, Tertre Rouge, k večeru zdarma kyvadlovou dopravou jsme jeli k Arnage. Zde je to obzvlášť hezké, auta zpomalují, plameny šlehají z výfuků, placky předjíždějí gétéčka a brzdové kotouče svítí. Ve 23:00 jsem odtud jel navettou zpět k hlavní tribuně. Cesta byla ucpaná, tak jsem půlhodinku zdřímnul. Takto odpočatý jsem pokračoval ve sledování závodu. V noci se ochladilo, a na tribuně proti boxům se uvolnilo místo. Fotil jsem dění v depu. Tou dobou se Minnasianovi na Pescarolu č.16 pokazila elektronická řídící jednotka. Strávil v depu během tří zastávek více jak hodinu a nabral ztrátu 29 kol. V cíli mu jich na vítěze chybělo 28 !! Pescarolo opět doplatilo na poruchy. Pomalejší č.17 jela sice pravidelně, Sebastian Loeb se z rallye adaptoval na endurance skvěle. Ale Montagny si neodpustil výlet z trati. A v noci opravoval. V depu stál Cration (9), Courage (12) a obě Audi. Číslo 7 si letos vybralo smůlu za oba vozy z Ingolstadtu. Už před startem měli problémy s motorem, pak turbo, a během závodu zase. Tom Kristensen jel se sedmičkou a tak počet jeho vítězství v Le Mans zatím zůstal na sedmi. Kdyby jel s osmičkou ?? Tak by asi přidal další….. I když i Audi č.8 (přiznám se: k mé radosti) v noci stálo v depu déle, než Joestův tým čekal. Jenže výměna kapoty a světla zase neznamenala, ale velkou ztrátu. A Enge ? Doháněl ztrátu svého kolegy. Opět vyhraje Corvette ? Ve čtvrt na čtyři jsem si na hodinku lehnul do stanu. Ve čtvrt na pět jsem honem vstal a šel do Esses a Tertre Rouge. Zde je svítání nejzajímavější. Lidé spali, někteří vstávali a kolem pravidelně burácely auta (Audi ne – to jen tak ševelí, tiše, tiše. Ekologové asi mají radost, ale jaksi to není ono).
Kolem trati jsme chodili celé dopoledne. Milan noc prospal vedle stanu – dám mu aspoň fotky. Ještě jsem zajel znovu k Arnage i k Mulsane. A vyfotit znovu loňské Pescarolo (16) vystavené před museum. A cíl jsme pozorovali opět před hlavní tribunou. Stan jsme měli sbalený a všechny věci taky. Audi vyhrálo, Pescarolo si vedlo statečně a Loeb projel cílem na čestném druhém místě. GT1 opět vyhrála Corvette, i když Aston-Martin stahoval – ztráta z úvodu byla velká. Ale Luc Alphand, slavný sjezdař se svým týmem třetí v GT1 se starou Corvettou - to se počítá ! Škoda Perglova týmu, jezdili pravidelně, ale ruský kolega to přehnal ještě před Maison Blanche si to namířil do bariéry z pneumatik. Zrovna před postem známých z Plzně (vše vyfotili). A překvapení pro Porsche ! GT 2 vyhrál nakonec Panoz. Snad to Porsche přiměje k nasazení své placky LMP2. Zde letos dominovaly Loly, proti loňsku dokonce byly v první desítce. Courage trpělo poruchami a WR, Radical jsou jen křoví…. )
Bylo 17:15, my šli na autobus a v 17:35 jsme již seděli ve vlaku do Paříže. Odtud večer autobusem na hotel. Sprcha, postel, bezva. Druhý den jsme se podívali na Paříž a jeli domů.
A co za rok ?
Samozřejmě jedeme zase !!
A co Vy?
Přidáte se taky?
Miroslav Wisnar
www.wisnar.cz , zajezdy@wisnar.cz